15 years after his mysterious death, the last year in the life of the famous gay pornstar, Riki Kandinsky is relived through a TV documentary, and a set of memoirs which are jealously overseen by his brother, Federico. The story of the two estranged brothers, surprisingly brings the whole matter back to life.