He would like you to remember him. After a serious motorbike accident, a 37-year-old famous actor dies during surgery. Well, not exactly. There is a small amount of oxygen left in his brain – just enough for one more breath, which he will use to recall the memories of a lifetime... He will tell you all about it, because he really wants you to remember him.