Five angels live in a cinema, in every cinema. In there they eat, sleep and fall in love, disguised as ushers, projection engineers and bartenders. Their mission is to make the world better. And to accomplish this, they create works of art: Paintings, Poems, Music, Theatre, and of course… Cinema.