In today’s age of financial insecurity, with young people earning 600 euros a month and so unable to move into a place of their own, Christina, a young store clerk, decides to leave home and rent her own apartment, thus choosing to live beyond her means. This step will distance her from the world she knew up until then and will bring her in contact with a different, more sensitized world, like the one represented by Fotis, the young man who rented her apartment before her, and whom Christina comes to know through the personal belongings which he left behind.