In the heart of the historic and multicultural center of Athens, in the midst of summer, three young people with a passion for the arts come together in the musical and visual arts scene. Ilia, front woman of the band Stiletto Scag, is searching for her place in the limelight. Alexandros, a street artist, must deliver a mural to his sponsor. And Andreas, a senior at the National Theater School of Drama, is trying to make ends meet while rehearsing exhaustingly for his finals. Three days are enough for them to disrupt the “social truce”, when their expectations are shattered by the multi faceted “establishment”, whether it be the law or simply mainstream culture.