Damocles is a famous, internationally acclaimed chef, owner of a gourmet restaurant in Athens. Dimitris is a cook on a ship. He is young and impulsive. He treats food in a more practical, down-to-earth way. Nana, a mysterious woman with parallel lives, becomes the object of desire for both of them. She has a passion for tasting the most sensuous recipes. The love triangle is seasoned with culinary art, and sexual desire escalates through mouth watering recipes and ingredients. The two men become “hostages” of their love for Nana. They decide to compete in the fields of cooking and love. However, the coquettish heroine is the one who sets the rules of the game and decides its final outcome.