In Piraeus of the 1930s, a drunkard breaks into a house and rapes a young woman. She owns a strange mirror which is passed on to other women, causing them horrible accidents. In the present day, three female university students looking for an apartment come across the perfect place at the right price. Strange sounds and strange dreams haunt the three young women and put them under the mirror’s spell.