The amazing story of a “golden boy” whom a multinational made king in exchange for his soul. In the vertigo of success, he leaves behind his values, his friends, his family, even the love of his life. The multinational’s greed leads to an enormous ecological disaster. This will shock him into rebellion. The clash with the “giants” will be relentless.