Elisa, 27, dreams of opening her own hairdressing salon in one of Montevideo's rich districts. A bit of a rebel, Elisa moves out of her mother's house with her two children. The next day she breaks up with García, her boss and lover. He's found every way possible to avoid the subject of marriage and Elisa has lost patience. So, in the space of twenty-four hours, Elisa finds herself without a roof over her head, without a man, without a job and without money. Without really being aware of it, Elisa slides into prostitution.