A successful young woman lives a seemingly perfect life. She has an ideal husband, an exciting job as a fashion photographer, but something is not quite right. In her dreams, she is confronted by an unknown man. On a business trip to Paris, she meets the very man who has appeared in her dreams. They have an affair. They meet again in Warsaw. But this time their rendezvous has overriding consequences.