The story of two ghosts who, tired of wandering through limbo, decide to take the Way of Saint James, to the end of the world (Finisterra) so that once there, they may begin a fleeting, earthly journey through the land of the living. An introspective journey through uninhabited lands in which they are to find themselves with strange beings, wild animals and never before heard of characters. They must confront unexpected situations, battle with their own fears and struggle with the obstacles of their own phantasmagoric condition.