After escaping Iran, where their relationship means a death sentence, Hassan and Mohsen make it all the way to France. While stopped over in a small town to await their train to Paris, Mohsen befriends the lonely, but warm, Yolande, who offers him employment, kindness, and the possibility of a peaceful life.