Kaja is an optimistic and easygoing housewife—despite her loneliness and the fact that her husband won’t have sex with her. When Elisabeth and Sigve, who seem like the perfect husband and wife, move in next door, Kaja is thrilled by their sophistication. They’re beautiful, they have an adopted black son, and in their spare time, they sing in a choir. An indiscreet moment between Kaja and Sigve ignites a full-on affair, but just as her sexual liberation comes within reach, the inevitable truths and secrets tumble out—perhaps for the best.