Business isn't what is used to be in the Paris garment district, and shops are folding left, right and centre. Our friends Eddie, Dov and Yvan have to change plans and come up with some new prospects or else they won’t survive.
Love, friendship and family life haven’t changed that much for our heroes. Okay, Eddie and Sandra have got two little daughters, but Eddie, Dov, Yvan, Patrick and Serge are as close as they’ve ever been. Karine and Rebecca are still living with Dov, and Patrick hasn’t stopped "torturing" his poor cousin, Serge, who is still the king when it comes to getting into trouble. Unfortunately, it won’t be long before this harmony is blown to smithereens.