Three young guys aged around 18 live in a small Russian town by the Black Sea. Their world is one of poverty, teenage pranks, petty crime and various other enterprises of more or less dubious moral character. Underneath the tough exterior, they are normal, average teenagers, with the usual problems, doubts and insecurities.