Anne, 10, is an energetic girl whose favourite activities are tree-climbing and running. When the new boy in class, Jørgen, moves into the haunted house down the road Anne’s world turns upside-down; she falls head over heals in love with him. All the girls in Anne’s class fall for Jørgen as well, including beautiful blonde pony-tailed Ellen. But that is of no hindrance to Anne; she is willing to go further than anyone to win him over. When done in the name of love, everything is allowed…isn’t it?