Thomas, who has already been hospitalized once for treatment of a blood disease, has suffered a relapse. He decides to get in touch with his younger brother, Luc, whom he hasn’t seen in years. As Thomas’s illness gradually takes it toll, the two brothers overcome their estrangement, grow closer, admit their love for each other. Together, they face the ordeal of hospitalization and pain, until the day Thomas gives up the fight. They take one last trip together to the family house by the sea.