Four rogues, best friends as kids, have one big problem: Martin is a policeman, while Nikolaj, Ralf, and Timo can't distinguish between what's yours, what's mine, whether it's flash cars or girls. When all four find themselves in a fix, they're forced to return to former tricks against a common foe, Mr Niemeyer.