Anna has moved to Buenos Aires to live out her dream of being a sports agent and ends up falling for Argentina's biggest football star. Instead of mailing the divorcee papers, her husband Christian flies out with his teenage son to deliver them in person, all the while secretly hoping to win back his wife and his life...