Two years ago, Nora and Solveig’s five-year-old son, Vetle, died on a mountain hike. Their grief over his death has weighed heavily on their relationship ever since. For Nora, the child’s biological mother, the pain of her loss has caused her to become increasingly bitter. Although Solveig loved Vetle just as much, Nora begins to question the sincerity of Solveig’s grief...