She is a 30-year-old cashier who, after seeing someone else steal the man she wanted to date, makes the mistake of refusing to sell an elderly woman some strawberries. The next day the woman's grandson, Marko (Srdjan Todorovic), walks into the store firing weapons and taking hostages. Eventually the relationship between Jagoda and Marko deepens and grows more complex.