The express elevators of one of New York’s most famous landmarks, the Millennium Building, start to go crazy, sewing death and terror in all the building. The elevator mechanic Mark Newman, along with the reporter Jennifer, try to unravel the secrets behind the mysterious behaviour of the elevator that seems to have a life of it's own.