Lara is Palestinian. She left Ramallah thirteen years ago to begin a new life in London where she married Michael and had a child. She, her husband and her seven-year-old son James lead a pleasant, albeit somewhat dispassionate life in one of the city’s better districts. But there’s nothing that a good slug of vodka won’t help her to cope with. But then, one day, Inam turns up at Lara’s front door. She is a childhood friend from Ramallah. No sooner does Inam surge into the apartment, as Lara about her husband (currently out at work) and shower attention on Lara’s little boy than it becomes apparent that there is a certain tension between the two women. It’s not long before Lara realises that everything she has created for herself is endangered by Inam’s brusque intrusion. The two women share a secret...