Fifteen-year old Sammy has recently become aware of the desires she awakens in men but the one man to whom she herself is attracted to, is her older brother Jakob (20). With an institutionalised father and a mother neither sibling has seen for years, Jakob provides for the household through his trade in meat declared unfit for human consumption.