Sophie and Jason are something of an odd couple. Both thirtyish, they live together in a one-room apartment; both hate their professions, and their relationship seems to have run up against a brick wall. They spend most of their time online, which doesn’t do much to help their relationship. A joint project and an increased sense of responsibility might be useful in such a situation. And so Sophie and Jason decide to adopt an injured cat that needs to be nursed back to health...