Ana tells Boris, “I need time.” Boris is confused. All at once, Boris is alone. Things are pretty tough for Boris whose problems begin the moment he tries to organise his everyday life. Boris decides to buy his first car. His baby blue second-hand Romanian-built car is a dead ringer for a Renault 6. In fact, rather like the car’s owner, it’s somewhat conspicuous at first glance, but perfectly normal underneath. Boris starts meeting people. A classmate introduces him to a circle of friends that end up confusing him. But then, Boris is invited to Uruguay to spend New Year’s Eve with friends in Montevideo. He climbs into his blue Tokha and sets off, but when he arrives in Montevideo there’s nobody at home, and when he calls all he gets is an answering machine message...