When it’s cold – breathe. It’s November and 26-year-old Lukas is not so much living as floating. His dream of making it as a musician is on the wane and his great passion – rap – has also past its heyday. Lukas lives with his producer, 46-year-old Mischa, in an old loft where they cultivate cannabis. They have been having a turbulent affair for years – but this is a closely guarded secret. Lukas has grown cold inside and only really feels himself in moments of excess. Drunk and coked up to the eyeballs he toils his way through a gig in a small club. In the audience his sixteen-year-old brother Sämi – an ambitious rapper himself – feels nothing but shame for his brother’s embarrassing performance. Mischa decides that he has had enough of Lukas’ escapades and suggests they ask Sämi to join the band. Sensing that he is about to be substituted, Lukas gets out of his head.