Martha is in a happy relationship, she has a home, knows just where she belongs and shares her life with Paul, the man she trusts and knows inside out. She looks ahead and sees – the future. But then one day two policewomen appear at her door and all at once everything changes. The man with whom Martha has lived for many years is nothing but a phantom. Suddenly, Martha’s life is not what it was, and nothing she knew was what it seemed.