Valerie has not been able to get hold of her son who is a doctor in Marseille for some time now. She goes to the French port city and finds an abandoned apartment. She asks Simon’s ex-lover Jens to come too so he can support her quest in the strange city. Why does somebody disappear without a trace? How can somebody one thought one knew so well suddenly become so unknown? And who is Simon really?