Up-and-coming writing talent Erik spends his holiday in the French Dordogne, together with his friend Fräser. Erik has just submitted his manuscript to a publisher - a book about his first great love Reza - and is waiting for a response. Erik proceeds to tell the story to his holiday sweetheart.