Louise’s mother was in prison and that’s why Louise lives with her gran. But now her Mum has been released. Louise thinks her Mum is just great. Seen through the eyes of this teenager, Susan is cool, decisive and absolutely irresistible. Desperate for her mother’s love and recognition, Louise is quite content to party all night long at her Mum’s side. Under her wing, Louise is introduced to a completely new and exciting world; a constant round of parties, drugs, a fast buck – and men. But – wait a minute! Louise is only a teenager.