David has got everything you would dream about. In his forties, he is a married man and father of two beautiful children, lives in a nice suburb, and works as a lawyer in a renowned law firm. But that’s not how he would see things, really: his wife doesn’t acknowledge him, his children hardly talk to him, his job has become boring and his colleagues make fun of him. His whole life is just not the one he had dreamt of. So when one night he finds a suitcase filled with cocaine together with a phone ringing, he seizes the opportunity to live something else...