One day, Paul doesn¹t come back from his morning jogging. Eve, his wife who is used to her easy and wealthy life in the suburbs, is devastated as she discovers her husband was hiding his financial and personal problems.Fortunately, Chollet, an old friend, is here to comfort her in any way he can.