A writer suffering from a lack of inspiration sneaks his way into the lives of a star television journalist and his lead ballerina daughter to write, unbeknownst to them, a non-authorized biography. Meanwhile, in Brittany, twenty-year-old Bruno, who lives with his parents, doesn't yet know the consequences that this story will have on his existence...