Julia is suffering from a terminal illness. While in hospital she encounters Marine and, taking advantage of the young woman's precarious financial situation, makes her an offer. In exchange for a weekly 1000 euro payment, Marine will accompany Julia to her death. An exclusive and singular relationship forms between the two women.