Gino, who has been living in Brussels thirty years, runs a pizzeria bought with his wife's savings. His life is shaken by the news of the imminent death of his uncle in Italy, a Mafia godfather who has made millions by his illegal activities. A large inheritance is promised to Gino. The only problem is that to claim it, he must prove to his uncle that he really has become, like he has been telling the uncle, a formidable godfather reigning over all the pizzerias in Brussels. Gino therefore commissions a documentary to be made about him and his family that is supposed to show them as big time gangsters. However, the shoot doesn't go quite as smoothly as planned, his family rebels, the crew ignores Gino's orders, Gino tends to mistake his character for reality, and when a real Mafioso, convinced that someone is trying to take over his turf, enters the scene, all hell breaks loose.