Three sisters, Marina (21), Sofia (20) and Violeta (18) return to live alone in their family home in Buenos Aires following the death of their grandmother who raised them. They do their best to live through this period of transition and uncertainty. One day Violeta disappears with her man without any warning. The emptiness left by this absence makes itself felt in the home, and the relationship between Marina and Sofia becomes difficult and heightens their vulnerability and sadness. Winter comes to an end, the two young ladies slowly start to come to terms with this situation, overcoming the death of their grandmother and the departure of Violeta.