Luc discovers, by accident, that his brother Ad, mysteriously disappeared fifteen years before, is living with Els in a farm. With curiosity and a lot of questions, Luc decides to go to find his brother, but as he arrives to the house’s Ad, starts to hear strange sounds and to see strange movements. In the brother’s farm there is a mysterious secret that Ad and Els have been hiding for a long time...