One fine morning, Benno finds sand in his bed. While he tries to ignore this at first, he soon must accept that he is losing the sand. Day after day the sand increases and his time literally starts running short. He is left no choice and must ask Sandra, who runs a small coffee shop under his apartment, for help. Although Benno hates her with a passion, he has started dreaming of her every night. What could Sandra and the dreams have to do with the sand?