This ensemble comedy tells ten separate (but intertwining) stories of love in London, leading up to a big climax on Christmas Eve. One of the threads follows the brand new, unmarried, Prime Minister of the United Kingdom, who on his first day in 10 Downing Street falls in love with the girl who brings him his tea. Another story follows the relationship between a stepfather and his young stepson.