After a dark period for the terrible suicide of his wife Ellen, the art photographer Julius Morlag meet Ann and with her his life come back to smile, come back the success, come back love… But Ellen is really dead? Listening the voice of his wife on his answering machine Julius is not sure of anything, what is the trust? Ellen is live or he is crazing?