Seven friends go to a mysterious abandoned jail to play a Soft Air game. None had been there before, but everyone told it was fine. Lara and Monica are step sisters and they don't see each other quite a lot. Chino likes Monica. Neil is confused about the future. Thomas is so much into the game. Alex and Diana are a sweet neurotic couple. But they are about to see something that shouldn't have been seen. Who is out there? What do they want from us?