Would you sell the bones of your father or grandfather, if this was a millionaire business? Jolie (French) and Orsola (Italian), discover in s village in the South of Albania, the most bizarre Bazaar where bones can be bought and sold. Why not profit, themselves, by selling the bones of their father and grandfather in exchange for true love? Our story is based on actual events, happened in the South of Albania years ago, based in the old Balkan saying: the place in which the grave of a compatriot has endured the trials of time, is a place worth dying for.