Pretty tomboy Kim Matthews, 19, used to be a champion skateboarder - but now she’s stuck in a dead end job trying to support her Dad. Opportunity comes knocking in the form of a catering job in the one of the most exclusive chalets in the Alps. At first, Kim’s baffled by this bizarre new world of posh people, champagne and skiing - but then she discovers snowboarding, and the chance to win some much-needed prize money at the big end-of-season competition. But before she can become a champion again, Kim’s going to have to dig deep to overcome her fears. Hard enough, without the complicating factor of Jonny, her handsome – though spoken for – boss...