Relationship? Never again! Only just resolved you find yourself right in the middle of the next one. Martin and Maria are faced with the ruins of their marriage and - in the course of an excessive argument - shoot each other down unintentionally. Though everything started off so well and they really believed that they are doing everything right this time...