On an isolated farm in the beautiful but rugged Peak District in Northern England, Cassie and her children are visited by a lonely predator, a man searching for his own 'ready-made' family. He charms his way into their lives with ease before revealing his obsession. Trapped, Cassie and her girls have to escape. They unite and fight like never before.