The story of a young woman who hires on as a crewmember on a fishing vessel, where a tight knit group of men is already in place. Slowly it is revealed that the job she got was only vacant due to a tragic incident, and her being on board is not going down well with the crew. With conflict happening within the group, as well as with nature, this motley crew has to stick together and face their destiny in a sea voyage that takes a unexpected turn.