Gabriel is a confused sixteen year old in search of his identity. Along with a few of his closest friends, he is trying to figure out who he is and where he stands in an ever changing and complicated world. When he returns to Iceland from a two-week trip to Manchester, England, all those close to him seem to think that he has changed somewhat. Having met and befriended his stylist roommate Marcus in the UK, a free thinking, rebellious teenager. Through a series of unfortunate events, tragedy befalls this tight-knit group when Stella, Gabriels best girlfriend, takes her own life. Crushed, Gabriel falls into a black hole of despair, which forces him to take a hard look at himself...