Four countries... four babies... from birth to their first steps. They're called Ponijao, Bayarjargal, Mari and Hattie, and they live in Namibia, Mongolia, Japan and the United States. Baby (ies) simultaneously takes us to the heart of very different cultures and captures the most moving, amusing and carefree moments, unique and universal, of the first months of life. Ninety minuets of adventure, action, humor, and thrills and spills.