A sister and two brothers get into an argument concerning the fate of their deceased parents' home. What shall they do with it? Destroy it, or restore it? Sell it? Give it away or live in it? Let it rot, preserve it or set fire to it? Is it necessary to forget so as to be able to move on? Or should remembering be part of living?